π. Αρσένιος Βλιαγκόφτης- Η Π.Ε.ΦΙ.Π. διαψεύδει τον π. Βασ. Βολουδάκη
-
Εμφανίσεις: 26
ΦΡΙΚΗ: ΒΑΖΟΥΝ ΤΟΝ ΑΓΙΟ ΠΟΡΦΥΡΙΟ ΚΑΙ ΤΟΝ ΑΓΙΟ ΠΑΪΣΙΟ ΝΑ «ΔΙΑΦΩΝΟΥΝ» ΜΕΤΑΞΥ ΤΟΥΣ!
π. Παύλος Ντανᾶς
Λύπη καί πόνος καταλαμβάνει τήν ψυχή μας, ὅταν ἀρκετοί ἄνθρωποι τῆς Ἐκκλησίας φέρνουν τούς δύο λαοφιλεῖς καί θεοφόρους Ἁγίους,τόν Ἅγιο Πορφύριο καί τόν Ἅγιο Παΐσιο, «νά διαφωνοῦν» μεταξύ τους.
Τό φοβερό κακό εἶναι ὅτι, ἐμεῖς «οἱ ἐσκοτισμένοι τῇ διανοίᾳ» (Ἐφεσ.4,18), προσπαθοῦμε νά ἑρμηνεύσουμε καί νά ἐξηγήσουμε τούς ἀειλαμπεῖς ἀστέρες τῆς Ἐκκλησίας μας.
Καί οἱ δύο Ἅγιοι εἶχαν ἀγάπη στό Χριστό, στήν Παναγία, στούς Ἁγίους. Ἦταν βαθειά προσηλωμένοι στό Ἱερό Εὐαγγέλιο, στό κήρυγμα τῶν Ἀποστόλων, στίς Ἅγιες Οἰκουμενικές Συνόδους, ἐμπνέονταν καί διδάσκονταν ἀπό τό μαρτυρικό φρόνημα τῶν Ἁγίων, τῶν Μαρτύρων καί τῶν Ὁσίων.
-
Εμφανίσεις: 126
ΤΑ ΑΝΑΣΤΕΝΑΡΙΑ (ΠΩΣ ΕΞΗΓΟΥΝΤΑΙ)
Τα Αναστενάρια είναι ένα περίεργο για τους πολλούς φαινόμενο. Πρόκειται για το χορό, που γίνεται κάθε χρόνο στη γιορτή των Αγίων Κωνσταντίνου και Ελένης στη Θράκη και στη Μακεδονία. Πρόκειται, πιο συγκεκριμένα, για χορό, που γίνεται πάνω σ' αναμμένα κάρβουνα. Και θεωρείται θαυμαστό και ανεξήγητο το γεγονός, ότι οι χορευτές του χορού αυτού δεν καίγονται.
Συρρέουν κάθε χρόνο αρκετοί περίεργοι, για να δουν, πώς οι Αναστενάρηδες περπατούν ανυπόδητοι, επάνω στα αναμμένα κάρβουνα, χωρίς να καίγωνται. Με τον έντεχνο δε θόρυβο κατάφεραν οι ενδιαφερόμενοι να θέσουν τα αναστενάρια και υπό την προστασίαν του τουρισμού, του νέου αυτού ειδωλολατρικού θεού, ο οποίος με τον τρόπον του τα ενισχύει και τα χρηματοδοτεί.
-
Εμφανίσεις: 93
ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΟ ΠΡΑΓΜΑ Ο ΕΘΝΙΚΙΣΜΟΣ; ΕΞΑΡΤΑΤΑΙ
Ryan McMaken ( μετάφραση: Nikos Maris)
Είναι αδύνατο να δηλώνει κανείς ότι ο εθνικισμός, αφ’ εαυτού του, είναι καλός ή κακός. Η ωφελιμότητα ή η βλαπτικότητά του εξαρτώνται πρωτίστως από την επίδρασή του στα υπάρχοντα καθεστώτα και τους κρατικούς θεσμούς
Από το Ηνωμένο Βασίλειο μέχρι την Ισπανία και τα Βαλκάνια, έχει γίνει κοινή πρακτική στην Ευρώπη να αναφέρονται στις αποσχιστικές ομάδες διαφόρων τύπων ως «εθνικιστές». Μερικές φορές ο όρος χρησιμοποιείται υποτιμητικά, και πολλές φορές όχι. Οι Σκωτσέζοι εθνικιστές, για παράδειγμα, συχνά αυτοπροσδιορίζονται ως εθνικιστές. Από την άλλη πλευρά, μερικές φορές ο όρος «εθνικιστής» χρησιμοποιείται για να υποτιμήσει τις αυτονομιστικές ομάδες. Ήταν εύκολο να αποκτήσει κανείς αυτή την εντύπωση κατά τη διάρκεια της κορύφωσης της πιο πρόσφατης σύγκρουσης για τον καταλανικό αυτονομισμό στην Ισπανία. Όταν οι Ισπανοί υπέρμαχοι της ενότητας μιλούσαν για την απόσχιση της Καταλονίας, ήταν αρκετά ξεκάθαρο ότι στο μυαλό τους ο όρος «εθνικισμός» επικοινωνούσε ένα συγκεκριμένο είδος οπισθοδρόμησης ή ανελευθερίας.
-
Εμφανίσεις: 120
ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΜΑΓΙΑ;
Υπάρχουν ή δεν υπάρχουν μάγια; Το ερώτημα αυτό είναι σοβαρό και ενδιαφέρον. Αλλά σε κάθε συζήτησή του διχάζονυαι οι γνώμες των συζητητών. Άλλοι τα απορρίπτουν ασυζητητί και τα θεωρούν κουταμάρες ή αγυρτίες. Άλλοι όμως, όχι απλώς τα παραδέχονται, αλλά και τα τρέμουν. Πρέπει επομένως να δοθεί μια οριστική απάντηση...(https://eshop.agalia.org.gr/index.php?route=product/product&product_id=5929).
Βιβλιοπωλείο «Ορθόδοξος Τύπος», Kάνιγγος 10, Aθήναι, Τηλ.: 210 3816206.
-
Εμφανίσεις: 60
π. Αρσένιος Βλιαγκόφτης- Χτυπούν την κοινωνική συνοχή με επιδόματα χαφιεδισμού
-
Εμφανίσεις: 23
ΧΩΡΙΣΜΟΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ – ΠΟΛΙΤΕΙΑΣ
Ηρακλής Ρεράκης
Ξανά ο ξενόφερτος μύθος: Χωρισμός Εκκλησίας – Πολιτείας
Ξανά επαναφέρουν και χρησιμοποιούν κάποιοι πολιτικοί παράγοντες, ως ιδεολογικό εργαλείο, τον μύθο για χωρισμό Εκκλησίας και Πολιτείας.
Από τη μια, αυτοπαρουσιάζονται ως εκπρόσωποι «πατριωτικών» κομμάτων και, από την άλλη, ανασύρουν και ανακοινώνουν συνθήματα διχόνοιας, με περιεχόμενο που δεν εκφράζει την ελληνική ιστορική πραγματικότητα, σύμφωνα με την οποία, είναι σαφές ότι η Εκκλησία και η Πολιτεία, από την έναρξη του νεοελληνικού κράτους, συμπορεύονται και αλληλοστηρίζονται, σε μία και την αυτή ενωτική πορεία.
-
Εμφανίσεις: 96
Ο ΑΝΤΙΧΡΙΣΤΟΣ
Η ιστορία είναι η διαμάχη μεταξύ του καλού και του κακού, Θεού και σατανά, Χριστού και αντίχριστου. Η αμαρτία, ο σατανάς και ο αντίχριστος βρίσκονται σε διαρκή επίθεση κατάκτησης του κόσμου, να τον πάνε προς την κόλαση: την ιστορική και την αιώνια κόλαση, την πνευματική και την υλική. Η αρετή, η Χάρη και ο Χριστός αγωνίζονται συνεχώς για ν’ αγιάζουν τον κόσμο και να τον οδηγούν προς τον παράδεισο, στην γη και στους ουρανούς, στον πνευματικό και αιώνιο παράδεισο.
Σ’ αυτή την μάχη δεν νικούν πάντα οι χριστιανοί, αλλά υπάρχουν και εποχές αντιχριστιανικού θριάμβου. Σ’ αυτή την διαμάχη δεν οριοθετούνται καλά πάντοτε οι δυνάμεις της αρετής και οι δυνάμεις της αμαρτίας ή οι υπηρέτες του Θεού κατά των υπηρετών του σατανά. Ο αντίχριστος χρησιμοποιεί και το προσωπείο του καλού για να πλανήσει τους ανθρώπους.
Ο αντίχριστος δεν είναι ένας αμαρτωλός άνθρωπος, αλλά ένας δαιμονισμένος άνθρωπος, μέσα στον οποίο το κακό γίνεται με αντιχριστιανική και απάνθρωπη σκέψη και πράξη. Ο αντίχριστος μισεί συνειδητά τον Χριστό, επειδή ο Χριστός δεν προσκύνησε τον σατανά και δεν ήθελε να γίνει αυτοκράτορας ενός αμαρτωλού και ψεύτικου κόσμου...(https://www.impantokratoros.gr/CE74FC6F.el.aspx).
Βιβλιοπωλείο «Ορθόδοξος Τύπος», Kάνιγγος 10, Aθήναι, Τηλ.: 210 3816206.
-
Εμφανίσεις: 124